fredag 20. desember 2013

Er du rammet av en real vinterforkjølelse......

Er det synd på deg?


Finn boka i vår katalog
Er du en av de som er blitt rammet av en real vinterforkjølelse, har du meslinger, lungebetennelse, feber og føler deg generelt sett veldig pjusk?

Vi har selvfølgelig boka for deg!

God bedring er skrevet av Atle Nielsen og inneholder absolutt alt du ikke visste at du trengte å vite om det å være syk. Med mye humor og glimt i øyet, vel å merke.

Denne boken anbefales hvis du må holde sengen en dag. Og hvis du trenger en litt kreativ og annerledes forklaring på ditt fravær, så se bare på side 203:

- Jeg ble solbrent på en nakenstrand og kan ikke ha på meg klær
- Jeg ble tatt for å selge en alligator
- Kameratene mine stengte meg inne i en forlatt bil etter en helg med drikking
- Min mor sa at jeg ikke fikk lov til å gå på jobb i dag
- Jeg ble skadet etter å ha jaget en måke

Neida, sjefen din vil aldri gjennomskue deg. Kjerringråd er det rikelig av i denne boken, og mens du venter på å bli frisk kan du underholde deg selv med feberquiz og noen syke vitser. Og skulle du bli fristet av noen av bøkene som Nielsen anbefaler for deg som er syk, så har vi selvfølgelig dem også!

God bedring!

Av Fanny Sandström Rødfoss

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar