onsdag 25. september 2013

Utlånt ved biblioteket

 Mest utånte barnebøker, de siste 6 månedene.

1 Kinney, Jeff - En pingles dagbok : Greg Heffleys dagbok  
2 Kinney, Jeff - Den brutale sannheten  
3 Kinney, Jeff - Siste stikk  
4 Kinney, Jeff - Hundedager  
5 Kinney, Jeff - Rodrick ruler  
6 Kinney, Jeff - Brakkesyke  
7 Kinney, Jeff - Femte hjul på vogna  
8 Grøntvedt, Nina Elisabeth -  Hei, det er meg! : ikke la meg bli igjen alene her- : (PS: Alt jeg nå skal fortelle deg, er 110% sant!!!)  
9 Rørvik, Bjørn F. - Bukkene Bruse på badeland  
10 Horst, Jørn Lier - Salamandergåten  
11 Grøntvedt, Nina Elisabeth - Absolutt ukyssa : NB: Dette er IKKE en klissete kjærlighetshistorie!!!  
12 Lindell, Unni - Kyss meg på tirsdag  
13 Collins, Suzanne - Dødslekene  
14 Horst, Jørn Lier - Undervannsgåten  
15 Lindell, Unni - Elsker deg av hele mitt jærte!  
16 Nesbø, Jo - Doktor Proktors prompepulver  
17 Simon, Francesca - Rampete Robin og fotballfantomet  
18 Sortland, Bjørn - Istanbul-mysteriet  
19 Widmark, Martin - Bursdagsmysteriet  
20 Sortland, Bjørn - Venezia-mysteriet  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar